Post by lenlobanglendi on Feb 20, 2022 3:28:36 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Last Day on Earth: Survival ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Last Day on Earth: Survival IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ monet jalokivet hakkeroida ▞▞▞
▞▞▞ Last Day on Earth: Survival 2022 version ▞▞▞
Last Day on Earth: Survival Darbības spēles fzn
Oli hyvä, nyt en voi päivittää poistamatta sitä ja asentamatta uudelleen, ja kun kuolet, sinun ei tarvitse menettää kaikkea mitä sinulla on! Se ei ole kaiken vaivan arvoista
Suuri potentiaali, mutta olen tasolla 83 ja olen edistynyt vähän tai ei ollenkaan, enkä tiedä mitä teen väärin. En ole edes saanut valmiiksi moottoripyörää, jonka sain, kun aloitin, en voi valmistaa monia esineitä, jotka olen avannut, koska en koskaan saa käsityötavaroita. Toinen hahmo vaikuttaa turhalta, en ole oikein saanut tehdä mitään heidän kanssaan. Ainoat asiat, joita olen voinut tehdä, on metsästää, kerätä/poistaa ja viljellä.
95%:iin juuttunut latausnäyttö korjataan sammuttamalla kaikki wifi ja tiedot. Sovelluksen avaaminen kaiken pois päältä. Pakota sulkeminen ei yhteyttä -viestin jälkeen. Kytke WiFi tai data uudelleen päälle ja avaa sovellus. Kokeilin useita kertoja ja se toimi. Peli on loistava, paitsi tämä yhteysongelma.
Tämä peli on hyvä, mutta alku on vaikea, kun tarvitset 20 tammilankkua saadaksesi helvetin hienostuneen sulatusuunin, tosissaan? 20? Ja lisäksi tammea on vaikea löytää, ja yhdestä puusta saa vain 2 tammea. Punaisia vyöhykkeitä...kyllä on tammea ehkä 4, joten sieltä saa vain 8 tukkia. Ja 1 lankku maksaa 3 tammihirsi, mutta odota, siellä on enemmän... Punaiset vyöhykkeet, kyllä ihania paikkoja...zombit eivät ole minun ongelmani siellä, mutta botit ovat Katso....aina kun menen sinne, siellä on botteja. ase tai tarkka-ampuja, joten kuolen ennen kuin tiedänkään mitä tapahtui. Ja hienostunut sulatusuuni on tärkeä asia siinä pelissä, joten olen juuttunut siihen peliin (en ole yksi niistä peapoleista, jotka eivät käytä rahaa mobiilipeleissä)
Hyvä hiottu peli erityisesti mobiilipeleihin, todellakin suosittelen myös isoille kokemuksille ja mahdollisuuksille, varsinkin päivityksille, -1 tähti erittäin suurille maksuille.
**** ÄLÄ TEE VIRHETÄ *****TÄMÄ ON PELAAMINEN MAKSUTUS. KEHITTÄJÄT TIEDÄVÄT SEN JA SISÄLLÖN TUOTTAJAT TIETÄÄN SEN. ESITEILLE ON LIIKAA VAATIMUKSIA, JA PELI EI ANNA SINULLE MISSÄÄN LÄHELLÄ RIITTÄVÄSTI PELIN PELAAMISTA VARTEN. TIEDÄN, KUN KULUTIN LÄHES 500,00, EN VOI SIIN TOISTAA SISÄLTÖÄ, JOITA TARVITTAAN JATKAAN. SIIHEN KESTÄÄ 6 KUUKAUTA TAI TUHANIA DOLLARIA. HE POISTAVAT ARVOSTELUNI JATKUU.
Se on melko hyvä, eikä siinä ole lisäyksiä eikä bugeja, eikä se ole kuin ne repeämät, joissa vain mennään seisomaan yhdelle alueelle ja ampumaan zonbeja, se on yksi niistä, joissa sen seikkailu ja zombiepeli. Joten annan sille viisi tähteä. Plus SE ON PUPPYZ:0
Kuten peli. Sovelluksen sisäiset ostokset ovat kuitenkin todella kalliita.
Last Day on Earth: Survival ایکشن mbdh
Paras peli
Maksa voittaaksesi... Edit: En sanonut, että maksa pelataksesi, mutta maksa voittaaksesi. Se on liian jämäkkää.
Joten menin bunkkeriin, jossa Alfa sai tasolle 2 kuoli ja peli meni vikaan, enkä voinut valita tavaroitani, koska sain kaikki hyvät tavarat taistelupassista ja en päässyt häiriön takia. Toivon, että sain tavarani takaisin, kun yritin saada kurjan Generatoriin. Joten voisin rakentaa sen. En syytä pelin tekijää, koska kaikissa peleissä on vikoja.
Loistava aloitus, mutta synkronointi laitteiden välillä ei toimi, mikä on iso pulma...
Mein Talking Hank Gelegenheitsspiele vlio
Iha hyvä
Last Day on Earth: Survival የእንቅስቃሴ njz
pay2win paskaa
Hyvä peli
rakastan peliä aloitin uuden tilin koska menetin pääpelini, mutta maksoin paljon ja olin joulutapahtumassa ja koska uusi jääpomo kuolin 3 kertaa sen jälkeen voitin sen, mutta menetin 3 arpia kaikki lääkärin tavarat tacticap reppu jotenkin minun seuraavan kuoleman kohteet hävisivät, mutta ole hyvä ja nerf uusi pomo ystäväni kamppailevat tämän uuden pomon kanssa yhdelle toiselle ystävälleni oli niin tottunut tähän hän käytti huijaussovellusta ja 1 tappo pistoolirobotin nimimerkillä on okei, että tee mutta että uusi pomo on no go
Asensin tämän pelin uudelleen, koska minulla on paljon vapaa-aikaa, tarvitsin pelin viihdyttämään minua ja tämä tuli mieleen, mutta koska unohdin suurimman osan pelin sisällöstä, vierailin joka paikassa kartalla... Mutta sitten tarkistin radiotorni, astui sisään, latausruutu alkaa, ja ennen kuin näyttö lakkaa latautumasta kuulin hahmoni vahingoittuvan, lataus päättyy ja kuolin zombeihin. Palasin hakemaan tavarani ja sama tapahtui... LATAUSNÄYTTÖ ON AUTOTALLI!!! Pls korjaa tämä, aloitan
Hyvä
Haluaisin vaihtamaan arvostelua, kyllä ymmärrän, että se on kaiken kaikkiaan selviytymispeli, mutta jauhaminen on todellista, jos mahdollista, voitteko lisätä sinisiä printtejä äärimmäisen harvinaisten ja legendaaristen pisaroiden sekoitukseen, kiitos, siitä alkaa tulla tylsää vain hiominen jatkuvasti ja ilmainen mainoslaatikko on vain ennakoitavissa mitä saat, olen pelannut yli 1 vuoden ja mainoslaatikko ei ole muuttunut, voitteko muuttaa tätä. Haluaisin pelata ystävien kanssa ja auttaa toisiaan.
Tämä peli on hämmästyttävä, mutta tarvitset tammilaudat, jotta voit päivittää tukikohdan. Pelissä ei ole kovin monia tapoja saada tammea, ellei sinulla ole helikopteria ja sen saaminen kestää jonkin aikaa. Joten olet tasolla 80 puuseinillä. Asennus poistetaan
Antaisin sille viiden tähden arvosanan, mutta olen tasolla 78 ja minulla ei vieläkään ole viininpunaista taitoa enkä ole suorittanut chopperia. Olen tehnyt bunkkeri alfaa yli 50 kertaa en ole vieläkään käynyt bensasäiliössä Kirjoitan tätä viestiä saadakseni apua Päivitys: lähettämäsi sähköposti ei auttanut minua minulla on punainen pari useita alfabunkkeria
Peli painostaa pelaajaa maksamaan rahaa. Et voi koskaan löytää tarvitsemaasi. Kehittäjät tekevät kohteiden löytämisen vaikeaksi. Useimpien asioiden reseptejä on lähes mahdotonta täyttää. He tekevät siitä todella vaikeaa, ellet maksa rahaa. Pelien pelaamisesta maksaminen on fkd ylös
Last Day on Earth: Überleben Action xggf
Olen jättänyt edellisen kommentin ja se on kadonnut, joten tässä on seuraava: en pääse takaisin vartalooni... Pidän tästä pelistä, mutta se todella saa minut lopettamaan. Ajattelin antaa sinulle rahaa, mutta kukaan ei vastaa näihin ja viestit jäävät vastaamatta. Loit mahtavan pelin, älä tuhlaa sitä.
Olen pelannut kuukausia, peli on myös enemmän työtä kuin hauskaa, koska tavaroiden kerääminen vie tunteja ja tunteja, ja vain sekunti sen häviäminen vie todella tavallaan hauskanpidon, luulen, että se ei vain ole minua varten
mahtava peli Rakastan kuinka peli saa sinut ajattelemaan taktisesti. Haluaisin nähdä ehkä satunnaisia lahjoja tai tapahtumia, joista ne, joilla ei ole varaa ostaa tavaroita, saavat jotain erityistä. Jatka samaan malliin
Hei kehittäjät, olen pelannut peliä jonkin aikaa ja pidän siitä todella. Tärkeimmät ongelmat ovat 1. Latausaika alussa ja koko ajan. 2 voit joutua hyökkäyksen kohteeksi ja menettää elämäsi sekunteja ennen avatarisi ilmestymistä. 3. Taistellessasi jopa juoksemisen jälkeen, zombit/ratsastajat voivat silti vahingoittaa sinua. Korjaa tämä. Siinä ei ole järkeä.
Jumissa latausnäytössä päivityksen jälkeen
Kyllästyy helposti mut muute iha ok
Kiitos paljon! Pidän todella uusimmasta päivityksestä se todella auttaa uusia tulokkaita Minulla on yksi kysymys! Vaikka en ole oikealla tasolla puhumaan tästä miksi on olemassa hyökkäyspanssari, se näyttää olevan käsittämätön
Viimeinen päivä maan päällä selviytyminen peli, joka ei näyttänyt erilaiselta kuin mikään muu zombie-mobiilipeli, valehteli, kunnes pelasin sitä ja tajusin sen olevan todella hyvä, se muistuttaa minua selviytymisestä sellaisissa asioissa kuin 7 päivää kuolemaan ja dayz, mutta mobiililla olen pelannut siitä lähtien. se julkaisi ja rakastan tätä peliä, kuten wow, hyvä mobiili selviytymispeli, jossa on monia mekaniikkoja, jotka antavat sille mukavan tunteen, tosin se vaatii paljon hiomista ja voi olla vaikeaa, mutta se tuntuu silti upealta selviytymispeliltä, joka voi vastata konsolipeliin tai ohittaa sen (; -
Tämä uusi päivityspeli sai äärimmäisen viiveen ja tämä uusi zoomi on kamala!
Yksinpeli olisi hyvä juttu
Hauska peli mutta kakkapissa kakki